نوشته شده در تاریخ دیدگاه ها

تجربه ی تبلیغات در پمپ بنزین ها

 

در ایالات متحده ی آمریکا از چندین دهه پیش، جایگاه های سوخت صرفا جایی برای سوختگیری نبوده اند و جایگاه داران برای افزایش درآمد  خود، در کنار سوخترسانی، خدمات مختلفی را  به مردم در جایگاه ها ارائه می دادند. یکی از موارد رایج در جایگاه های سوخت قرار دادن نمایشگر رو دیسپنسر ها و نمایش اخبار، پیشبینی آب و هوا، تبلیغات تجاری است همچنین سوپرمارکت هایی برای فروش کالا های مورد نیاز و  خدمات چاپ و پرینت و دستگاه های بازی نیز میتواند جز خدمات جایگاه های سخت باشد.

شرکت GSTV که کار خود را با 5 نمایشگر درجایگاه های سوخت آغاز کرده بود، در سال 2014  تعداد نمایشگر های خود در جایگاه ها را به 2600 عدد رساند و تخمین زده می شود که توانست محتوای تبلیغاتی نمایش داده شده بر روی نمایشگر های خود را به حدود 50 میلیون نفر نمایش دهد. این تیلیغات با توجه به موقعیت مکانی جایگاه ها و با توجه به بیزنس های محلی، شخصی سازی می شود.

این شرکت در سال 2018 در نمایشگر های خود را در 18 هزار جایگاه سوخت  نصب کرد و به ادعای این شرکت 87 درصد افراد در هنگام سوختگیری تبلیغات روی نمایشگر ها را تماشا می کنند و این تبلیغات را به علت همزمانی با انجام یک کار دیگر که برای ذهن به عنوان یک یادآور تلقی می شود، دو برابر بیشتر از تبلیغاتی که در تلویزیون به صورت معمول تماشا می کنند، به یاد می آورند. همچنین این شرکت مدعی است که ماهانه 75 میلیون نفر بیننده ی یکتا دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *