نمایندگی شبکه یونش

سلام

از اینکه به حوزه انرژی علاقه مندید خیلی خوشحالیم

ما میخواهیم چکار کنیم ؟

ما در حال توسعه شبکه همکارانمون در حوزه جایگاههای سوخترسانی هستیم و در فاز اول قراره که جایگاههای موجود در کشور رو به شبکه برند های همکارمون متصل کنیم . برای اینکار لازمه که افرادی در هر استان به عنوان همکار ما حضور داشته باشند و با جایگاههای سوخت مذاکره کنند و اونها رو به شبکه ما متصل کنند.

چرا اینکارو میکنیم ؟

دستور العملی در وزارت نفت وجود داره که پخش فراورده های نفتی از حالت دولتی در حال تبدیل شدن به حالت خصوصی است و جایگاهها باید برای دریافت سوخت با یک برند خصوصی همکاری کنند .ما به عنوان کارگزار کشوری این  موضوع  در حال توسعه شبکه خصوصی پخش در ایران هستیم .

چه منفعتی برای نماینده داره ؟

نماینده در ازای بازاریابی و ملحق کردن جایگاهها به شبکه و مدیریت و نظارت بر جایگاهها  در ازای هر لیتر فروش بنزین و فرآورده های نفتی دریافتی دارند . ( به ازای هر جایگاه عددی در حدود 75  هزار تومان در روز ) معمولا در هر استان بین 100 تا 200 جایگاه وجود داره که هر چه تعداد جایگاههای جذب شده بیشتر باشه به نسبت درآمد هم افزایش پیدا میکنه .

چه منفعتی برای جایگاه داره ؟

در حال حاضر جایگاهها به ازای فروش هر لیتر فرآورده مبلغ 100 تومان از شرکت پخش کارمزد دریافت میکنند که با پیوست به شبکه ما این مبلغ به عددی  تا 105 تومان افزایش پیدا میکنه .این عدد در مقیاس یک جایگاه عدد بسیار بزرگی میشه .در ضمن حمایت های قانونی ،خرید های اعتباری به جای نقد و نظارت شبکه هوشمند براشون مقدور میشه .

اگر علاقه مندید که به ما به عنوان نماینده کمک کنید لطفا  مدارک زیر رو برامون به ایمیل info@yonesh.com  ارسال کنید .

  • تصویر کارت ملی
  • نامه درخواست نمایندگی در استان خودتون
  • تصویر مدرک تحصیلی
  • یک طرح کلی که چطور میخواهید از فرصت ها و امکاناتتون برای توسعه این شبکه در استانتون استفاده کنید .